• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

בעדכון המודולים האחרון לחלק מגרסאות 6.5 וגרסאות 5 ישנות, נתקלנו בתקלה אשר עשויה להשבית מספר מודולים במוצר.

התקלה מתרחשת בעקבות תעודה שפג תוקפה עבור גרסאות ישנות, בעקבות כך ה-EKRN (היישום של ESET) לא טוען את קבצי ה-DLL הנחוצים לתפקוד מלא של המוצר.

גרסאות 6.6, 7.0, 7.1, 7.2 אינן מושפעות מהתקלה!

הגרסאות המושפעות

ESET Endpoint Antivirus / Endpoint Security - גרסאות 6.5
ESET File Security for Windows - גרסאות 6.5
ESET Mail Security for Microsoft Exchange - גרסאות 6.5
גרסאות ישנות מגרסא 5.0.2271

תסמינים לתקלה

- התראות על Anti-Phishing לא פעיל

- התראות על מוצר לא מאוקטב (Product not activated)

- תפריט הגדרות מתקדמות חלקי, לא כל ההגדרות מופיעות

במידה והרשת מנוהלת על ידי ממשק ניהול, ניתן לבדוק האם אתם רואים תחנות בגרסאות 6.5 עם התראה אדומה. תחנות עם התראה אדומה והודעת שגיאה של Anti-phishing is non functional בממשק הניהול - כנראה שנפגעו מן התקלה.

פתרון לתקלה

חשוב! במידה ואתם משתמשים בגרסאות שמושפעות מהתקלה, אין לאתחל את התחנות והשרתים.

הפתרונות הבאים זמינים עבור התקלה:

  1. שוחרר עדכון מודולים מספר 1074.2 לשרתי העדכונים של ESET המונע מהתקלה להופיע על תחנות ושרתים בגרסאות 6.5 שטרם ביצעו הפעלה מחדש. כלומר, העדכון משפיע רק על עמדות שבהן התקלה עדיין לא הופיעה - העדכון לא מתקן את התקלה עבור עמדות שכבר מושפעות מן הבעיה.
    כדי לבדוק האם המחשב / שרת כבר הוריד את העדכון יש ללחוץ בתפריט הראשי של ESET על לשונית Help & Support, ללחוץ על שורת About ESET, ואז וללחוץ על כפתור Installed Components.
    יש לאתחל את התחנות והשרתים רק לאחר ווידוא שהעדכון מספר 1074.2 התבצע.

  2. במידה והתבצע אתחול של תחנות ושרתים בגרסאות מושפעות והתקלה הופיעה, ניתן להשתמש בכלי תיקון שמתקן את התקלה.
    הכלי נקרא CertFix.exe והוא זמין להורדה מהקישור הבא.

    ניתן להפעיל את הכלי מקומית או מתוך ממשק הניהול של ESET:

    * הפעלה ידנית - ברשתות קטנות ניתן לשלוח את הקישור להורדה למשתמשים, או להעתיק אותו מתיקיה משותפת. יש להפעיל את הכלי באמצעות משתמש עם הרשאות מנהל מקומי.

    *הפעלה מרחוק ברשת מקומית או עם ניהול מאוחד - במידה ומדובר ברשת מקומית שבה התממשה התקלה בכמות גדולה של מחשבים, ניתן לשלוח פקודה מתוך ממשק הניהול כדי להפעיל את כלי התיקון.
    הכנסו לממשק הניהול, וצרו משימת Client Task בקטגוריה Operating System מסוג Run Command עם הפרמטר הבא:
    powershell -command "& {(New-Object System.Net.WebClient).DownloadFile('http://help.eset.com/eset_tools/CertFix.exe', '%temp%\CertFix.exe');(Start-process '%temp%\CertFix.exe' -NoNewWindow)}" > C:\CertFix.log

    ניתן למצוא הסבר נוסף על הרצת משימת Run Command דרך ESET Remote Administrator 6.5 בקישור הבא.
    כך נראית יצירת המשימה בממשק הניהול בגרסה 7:
    run command 1
    לאחר יצירת המשימה יש לשלוח אותה לתחנות והשרתים שהושפעו באמצעות לחיצה על המשימה, בחירה באפשרות Run on ובחירה של התחנות והשרתים.

ניתן לקרוא עוד בנושא בעדכון הטכני של ESET

 

 

 

 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5

מדריך טיפול בגרסאות 5

לידיעתכם, עקב ריבוי פניות, זמני המענה עלולים להיות ארוכים מהרגיל.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *