• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

בגרסה 6 תחנות מתקשרות מול ממשק הניהול בעזרת תעודות  אבטחה.

חשוב לגבות את התעודות כדי שבמקרה של קריסת השרת יהיה ניתן להחזיר את התחנות לתקשר באופן תקין.

1. על מנת לבצע גיבוי ל Certificates שנוצרו יש להיכנס לממשק הניהול => ללחוץ על Certificates <= Admin => ואז לחיצה שמאלית על Server Certificate => בחלון הקטן שנפתח יש לבחור באפשרות Export.

* יש לבצע את אותה הפעולה גם ל- Proxy Certificate, Agent Certificate, ו – Agent Certificate for server assisted installation.

1

2. לאחר מכן יש ללחוץ על Certification Authorities => ללחוץ על ERA Certification Authority => ולבחור באפשרות Export Public Key.

2

* בסיום הורדת כל התעודות יש לגבות אותן במקום בטוח ונפרד משרת הניהול.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *