• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

1. יש להיכנס לכתובת https://ela.eset.com

2. יש ללחוץ על כפתור Register.

1

3.  יש למלא את כל השדות בטופס, לסמן את תיבת הסימון I agree to the ESET terms of use ולסיום ללחוץ על REGISTER.

2

4. יישלח מייל אישור הרשמה לכתובת המייל, יש להיכנס למייל וללחוץ על  Confirm Account Registration.

3

5. בחלון שנפתח יש להזין את הסיסמה שנקבעה וללחוץ על CONFIRM ACCOUNT.

4

6. בחלון שנפתח יש ללחוץ על Unit Distributions ולאחר מכן על Add License by License Key.

5

7. יש להזין את מפתח הרישיון (license key) וסיסמת ה-ELA שהתקבלה במייל הרישיון של הלקוח, ולסיום ללחוץ על Add License.

* במידה ואין ברשותך את סיסמת ה-ELA, יש לשלוח מייל ל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. עם מפתח הרישיון ושם הלקוח עליו רשום הרישיון ותישלח אליך הסיסמה.

6

8. לאחר מכן, יש להיכנס לממשק הניהול של ERA Web Console, ללחוץ על Admin, לאחר מכן על License Management ולאחר מכן על Add Licenses.

7

9. יש ללחוץ על הפלוס הכחול ליד Security Admin Credentials, להזין את פרטי ההתחברות ובסיום ללחוץ על Add License.

8

10. יש ללחוץ על OK על מנת לסגור את חלון האישור.

9

11. כעת ניתן לראות את כל הרישיונות המשוייכים לחשבון זה בממשק הניהול.

 

10

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *