• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

יצירת חבילת התקנה גרסה 6 לתחנות

1. יש להיכנס לממשק הניהול ESET Remote Administrator Web Console ולבצע לוגין.

2. יש ללחוץ על (1) Admin, לאחר מכן על (2) Client tasks, לסמן את (3) Software Install ולאחר מכן ללחוץ על (4) ...NEW.

 1 2

3. יש להזין שם למשימת ההתקנה (1) ESS-Install וללחוץ על (2) ה + ליד SETTINGS.

2

4. יש לסמן (1) V לאישור הסכם הרישוי.

יש ללחוץ על (2) <CHOOSE ESET LICENSE> ולאחר מכן על ה + ליד שם הרישיון ולסיום OK.

יש ללחוץ על (3) <CHOOSE PACKAGE> ולבחור בקובץ ההתקנה המתאים ESET Endpoint Antivirus\Security ולסיום OK.

יש ללחוץ על (4) FINISH לשמירה.

3

5. בחלון שנפתח יש ללחוץ על CREATE TRIGGER.

יש ללחוץ על (1) TARGET, לאחר מכן על (2) ADD GROUPS ולסמן את קבוצת התחנות וללחוץ OK.

יש ללחוץ על (3) FINISH לשמירה.

 4

 

יצירת חבילת התקנה גרסה 6 לשרתים

1. יש להיכנס לממשק הניהול ESET Remote Administrator Web Console ולבצע לוגין.

2. יש ללחוץ על (1) Admin, לאחר מכן על (2) Client tasks, לסמן את (3) Software Install ולאחר מכן ללחוץ על (4) ...NEW.

1 2

3. יש להזין שם למשימת ההתקנה (1) EFSW-Install וללחוץ על (2) ה + ליד SETTINGS.

2 2

4. יש לסמן (1) V לאישור הסכם הרישוי.

יש ללחוץ על (2) <CHOOSE ESET LICENSE> ולאחר מכן על ה + ליד שם הרישיון ולסיום OK.

יש ללחוץ על (3) <CHOOSE PACKAGE> ולבחור בקובץ ההתקנה המתאים ESET File Security ולסיום OK.

יש ללחוץ על (4) FINISH לשמירה.

3

5. בחלון שנפתח יש ללחוץ על CREATE TRIGGER.

יש ללחוץ על (1) TARGET, לאחר מכן על (2) ADD GROUPS ולסמן את קבוצת השרתים וללחוץ OK.

יש ללחוץ על (3) FINISH לשמירה.

 4 2

 

EKBS450

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שימו לב:

שוחררו תיקונים לתקלה במודולים:
מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | 
מדריך טיפול בגרסאות 5

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *