Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

 

 

בחלק זה נסביר כיצד להפיץ את האנטי-וירוס לתחנות.

לרשתות משרדיות אנחנו ממליצים להשתמש ב-ESET KISS (מומלץ בעיקר לרשתות Domain).

מטרת ה-KISS היא לבצע הפצה אוטומטית של האנטי-וירוס לתחנות ושרתים במשרד בעזרת GPO.

במידה ולא מדובר ברשת משרדית, אלא מחשבים מפוזרים (לדוגמא מחשבים בבתים של העובדים), ניתן ליצור קובץ התקנה פשוט ולספק אותו לעובדים עבור הרצה.

    • להפצה בעזרת ה-ESET KISS - מומלץ!
    • להפצה בעזרת ה-ESET KISS היעזרו במדריך הבא
    • להפצה למחשבים בודדים
    • שיטה זו תנחה אתכם כיצד ליצור קובץ All-in-one שכולל בתוכו את האייג'נט ואת האנטי-וירוס, ניתן לשלוח את ההתקנה ב-Push או להתקין ידנית.
      למדריך לחצו כאן

    • להפצה לתחנות / שרתי לינוקס
    • להפצת ההתקנה לתחנות או שרתי Linux היעזר במדריך הבא

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *